Toate reclamatiile privind produsele noastre se trimit folosind pagina de Contact a website-ului.
Cand se poate face retur unui produs?
- Toate produsele se returneaza pe baza regulamentului reprezentat de Ordonanta de Guvern, numărul 9 din 2016.
- Pentru a face retur unui produs, trebuie sa aveti un motiv bine intemeiat.
- Returnarea produselor se face in termen de 14 zile de la primirea coletului.
- Produsul nu corespunde cu descrierea de pe website-ul nostru.
- Pentru a beneficia de un ramburs trebuie prima data sa ne trimiteti produsul inapoi, iar dupa ce este inspectat si daca nu prezinta defecte veti primii banii inapoi.Returnarea banilor se face in termen de 14 zile calendaristice calculate din momentul cand am primit noi coletul.
- Suma rambursata in urma returului va fi cea achitata de client la plasarea comenzii.Transportul nu este inclus.Clientul plateste transportul.
- Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
Cand nu se accepta retur la produse?
- Produsele personalizate nu se pot returna.Razgandirea fara motiv nu este considerată suficientă pentru realizarea returului.
- Produsele sunt defecte in urma folosirii de catre client.